7 Şubat 2009 Cumartesi

dön dolaş yine bana gel a canım

Bugün hava kasvetli geldi bana. Sanki her an gürleyecek ve deli gibi bir yağmur yağacak. bugün şarkılar anlamını yitirdi, görüntüler, sözcükler bomboş. sanki sağırım, dilimi koparmışlar ve gözlerim gözlerinin ağırlığı altında kapanmış kalmış öylece. bugün, son birkaç gün, aslında ayrılık kaygısının içime çöktüğü geldiğim ilk günden beri...

her engeli aştığımızda bir yenisi. her mutlu hissettiğimizde başka bir yürek ağrısı.

bir kere daha göçme vakti geldi işte. bir kere daha gözyaşlarını boğazında biriktirme vakti. ve yollara düşme ve kaçak yolculuklar.

3 yorum:

  1. garabet demirciyan hakkında bilgi ararken uğradım gülümseyeyim kalemine kelimeleri yükleyen arkadaşa reklamda bırakayım mı? hadi kim diye merak et sadece bir kelime bırakayım "ne mutlu yaşamını kimseye emanet etmeyenler" kolay gelsin ev alamayacaksın ama sözlerin öksüz kalmayacak eyvalla

    YanıtlaSil
  2. ne garip. Haftalardir donup dolasip buraya geliyorum ve ayni "don dolas yine bana gel" yazisiyla karsilasiyorum. Kafam bozulmaya basladi valla :-)

    YanıtlaSil